Zalohovaci media

Jindra Fucik fulda at seznam.cz
Sat Mar 12 20:34:37 CET 2011

----- Original Message -----

> Moderni/nemoderni, to je jedno, ale existuje nejaka mechanika, ktera by se
> zakaznikovi v dane
> situaci nezdala jako zbytecny luxus? (cenove)

Posledni mechaniku DDS3 jsem prodal za 250,- Kc, jeste tu mam jednu DDS
kterou jsem na aukru neprodal ani za korunu.
Pokud se bavime jenom o mechanice a ne o knihovne, tak jejich ceny jsou dost
male

Pochopitelne to znamena, ze se na kazety napise "pondeli" "utery" a poveri
se sekretakra a da se ji sesit.