změna velikosti UFS partition

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Mar 11 01:40:10 CET 2011

On 03/10/11 23:42, Viktor Čížek:
> Tomuto jsem se právě chtěl zkusit vyhnout. Na FAT, NTFS, EXT* a kdysi HPFS jsem s úspěchem
> používal Partition Magic. Linuxáci už se mi pošklebují, že ten "úžasnej" BSD a UFS žádnej
> nástroj není. :-(

Takze pokud resis problem "aby se ti Linuxaci neposklebovali", tak to
asi pujde jedine instalaci Linuxu. Posklebujici se pitomec si totiz
stejne vzapeti najde nejakou jinou zaminku i kdys tohle vyresil podle
jejich predstav.

Pokud ovsem resis problem zmenseni svazku, pak na to je obnova ze zalohy
docela slusne reseni. I kdyby nejaky specialni klikaci nastroj existoval
- nerikej, ze bys pred tim ta data stejne nezazalohoval. Takze to misto
kam tu zalohu das potrebujes tak jako tak.

Tim nechci rict, ze bych mel neco zasadniho proti, kdyby nejaky takovy
nastroj existoval - ale pokud neni, neni to nijak velky problem ani
zasadni omezeni.

Just my $0.02