Rozpadly gmirror

Vaclav Vymazal vaclav.vymazal at gmail.com
Wed Mar 2 21:01:38 CET 2011

2011/3/2 Miroslav Prymek <m.prymek at gmail.com>:

> To je nejaky divny - pokud by system nabihal z gm0, tak by nemohl obsahovat
> stara data... Nebo jsem to nejak nepochopil :)

Ja si myslim ze to probehlo zhruba takto:
Disk ad8 nenabehl nekdy zacatkem Ledna.
Disk ad6 se dal updatoval az do rebootu pri kterem jsem si vsiml problemu.
Behem toho rebootu nabehl disk ad8 a ad6 pro jistotu zaspal.
V tuto chvili se system vratil do stavu ve kterem byl zacatkem roku.
Po vyreseni problemu s napajenim nabehly oba disky.
System nastesti usoudil ze korektni data jsou na disku ad6 a ad8 do
gmirroru nezapojil.
Tady jsem provedl ten clear, forget a insert.
System je opet v poradku.

V.