FBSD a cestina

Zbyněk Burget zburget at burgnet.cz
Tue Feb 22 19:17:29 CET 2011

Hmmm - tak asi chci po systemu hold moc... :-(

Dne 18.2.2011 18:42, Zbyněk Burget napsal(a):
> Jde mi o to, ze mam na nejakem disku data, kodovani v nazvech souboru je
> utf-8. A ja bych potreboval je spravne videt jak na terminalu ve FBSD,

fajn, slevim z toho, ze to nemusim videt spravne v terminalu - to nejak
zkousnu

> tak pres systemove ftpd (X netreba resit - ty tam nejsou a nikdy

ale to ftpd proste musim nejak rozchodit. V pripade nouze nejvyssi ani
nebudu trvat na systemovem ftpd a neco priinstaluju (napr. jinde
pouzivam proftpd, takze kdyby to napr. slo pres nej) - systemove ftpd
bych ale bral nejradsi.
Pokud to ma nejaky vyznam, tak dodam, ze jako ftp klient se bude
pouzivat TotalCommander na Win - a tam proste potrebuju za kazdou cenu
videt spravne nazvy souboru.

--
Zbyněk Burget
Nádražní 224