rtld i386 versus amd64

kron24 kron24 at gmail.com
Mon Feb 21 14:35:26 CET 2011

Dne 19.2.2011 13:24, Dan Lukes napsal(a):
> Vypada to, ze problemy jsou dva - nejak spatne se nam chova ldconfig -
> to bdue v lepsim pripade problem s jeho volanim, v horsim pripade
> problem s jeho vnitrni logikou. A nejake napady jak z toho vybruslit
> jsem popsal nahore. Zmena logiky dynamickeho linkovani nam problem spis
> nevyresi.
>
> Druhy problem je komunikace pres routing-socket, kde se predavaji
> binarni data a asi jsou spatne interpretovana - to je trochu horsi.
> Lepsi varianta je, ze to je nezamysleny bug - bud' ta data nemaji byt
> [...]

Dik za komentare. Ted se mi ale taky trochu pokrivil cas a nevim,
jestli a kdy si v nejblizsich dnech utrhnu par hodin na hrani :-(

U toho "route" me trochu znervoznuje, ze takovych nefunkcnich programu
muze byt vic a ja si jich akorat zatim nevsiml. Zkratka pocet prekazek
cestou jeste muze rust.

Co kdybychom si zjednodusili zadani a mohli vyuzit swap? Odpojit,
nahrat na nej mfsBSD Martina Matusky, "nejak" (ted hned nevim jak)
prinutit loader, aby po rebootu natahl msfBSD. Reboot, z mfsBSD
jednoduse prerazit puvodni system, zase prenastavit loader a mohlo
by byt vyhrano. Snad :-)

Oli