FBSD a cestina

Zbyněk Burget zburget at burgnet.cz
Fri Feb 18 18:42:06 CET 2011

Zdravim,
nejakou chvili jsem bojoval, ale uz to vzdavam.
Naposledy jsem cestinu na FBSD potreboval snad pred 100 lety (na co taky
na serveru), ale ted bych to zase potreboval na jednom testovacim stroji
zprovoznit.

Jde mi o to, ze mam na nejakem disku data, kodovani v nazvech souboru je
utf-8. A ja bych potreboval je spravne videt jak na terminalu ve FBSD,
tak pres systemove ftpd (X netreba resit - ty tam nejsou a nikdy
nebudou). At jsem nastavoval jak chtel, tak jsem to z toho nevylamal.
Ani google mi moc neporadil (nebo jsem slepy), ani navody na
www.freebsd.cz uz nejsou prilis aktualni.

Diky za jakekoliv nakopnuti.

--
Zbyněk Burget