devel/glib20 - glib-2.26.1 - amd64 - VYRIESENE

Lubomir Majersky lumax at in.acompp.sk
Wed Feb 16 16:13:45 CET 2011

Dňa 16.2.2011 15:41, Petr Macek  wrote / napísal(a):
> prosim Te, jakym zpusobem jsi ty chybejici symlinky hledal? Az kdyz neco
> padlo a nadavalo nebo tomu jde nejak predejit?
>
> DIky
> PM
Mne osobne pomohlo viacero drobnosti/ukazovatelov a na zaklade nich som
isiel naisto:

1. Vypis chyby, tam som sa trochu zakopal, pretoze som sa sustredil na
par poslednych riadkov, vyslovene len kde bol 'Error' az neskor som
zdvihol zrak o riadok ci dva vyssie, co tym chybam predchadzalo.

2. Po doplnujucich udajoch, ktore som sem vlozil, sa Dan vyjadril, ze
ide o systemovu kniznicu a vzapati som nasiel na nete presne ten isty
problem
http://unix.derkeiler.com/Mailing-Lists/FreeBSD/stable/2009-01/msg00695.html
. Ja som sa vsak nechcel pustat do nastavovani flagov, pretoze mi to
prislo scestne a nelogicke, neveril som proste tejto ceste. Bol som na
99,9% presvedceny, ze mi bude chybat nejaka kniznica alebo symlink.

3. Sustredil som sa teda na kniznice *thread, ich spravu, linkovanie,
vypisy... Samozrejme, velka pomoc je, ked ma clovek viac ako jeden
server (spolahlivy, bezproblemovy) a je uz jedno ci na platforme 'i386'
alebo 'amd64' a... a nasiel som to okamzite.

LuMaX