mailserver (postfix) a spam

Vilem Kebrt vilem.kebrt at gmail.com
Sun Feb 13 09:58:03 CET 2011

 >No, jednak vymenu celkem klicoveho software za software jineho vyrobce
nepovazuji za trivialni lusknuti prstem, druhak, snazim se dodrzovat
pravidlo, ze zablokovat uzivatele - to je velice vazny zasah do
vzajemnych >vztahu - a tak by to, jakmile je to jen trochu mozne, nemelo
nastavat automaticky nez revize takoveho rozhodnuti clovekem.
A kdo rika ze to je to jedine co policyd umi, nehlede nato ze se tu
nebavime o uplnem bloku ale o akci nadefinovane na zaklade prekroceni
pocitadel, tzn. pripadne upozornovaci emaily pro spravce pripadne pro
uzivatele apod.
Policyd je prave natolik univerzalni ze umoznuje definovat jak smer (ven
i dovnitr) tak i podminky a akce.

> cleny diskusnich listu. Pripadene, pisi postu u ktere nelze prijemci
> zakazat aby ji forwardoval (i automaticky) nekomu jinemu. A jak znamo,
> SPF je >sice skvele, ma ale s temito naprosto beznymi situacemi tak
> nejak ... nepocitalo.

Tak k tomuhle ti odpovim ze se jedna o pocitani na vstupu a forward
probiha az za nim(u odchozi posty).
Spf bylo taky mysleno jako nadstavba do antispamu jak tady o kus dal
pise kolega.
A jinak Dane, o zmene klicoveho softu...to jsem trochu
nepochopil...bavime se tu stale o postfixu a policyd je jenom addon
ktery se predradi jako vstupni filtr.
Vilem