mailserver (postfix) a spam

Petr Macek pm-conf at kostax.cz
Thu Feb 10 10:39:13 CET 2011

> nikoli. Ten server je pouze vyhraněný DNS/SMTP server, není to gateway.
> Jdou přes něj pouze DNS dotazy a maily (pokud uživatel nevyužívá jiný
> SMTP server).

na blacklist se ale dostavas predevsim tak jak popisuju. PC ani nemusi
byt nijak moc zavirovane, v posledni dobe se mi stava, ze spamuje,
rebootnes ho a je klid. Takze bych zacal rozhodne zakazem smtp ven na
primo, klienti musi pres Tveho postaka, jinak se z blacklistu budes
odstranovat kazdy den.

Samozrejme nevim jakou mas sit, jestli si takovou vec muzes dovolit.
Siti mam na starost pomerne dost, ale vyjimek je opravdu hrozne malo.
Bezny uzivatel sedici v kancelari nema moc  duvodu mailovat pres nejake
cizi smtp.

tak ja jdu hledat :-)

PM

--