LiveCD/DVD

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Jan 23 13:54:24 CET 2011

Zbyněk Burget wrote:
> FreeBSD-*-bootonly.iso - pouze boot, instalace pres FTP (pouzivam bezne)
> FreeBSD-*-disc1.iso - kompletni instalace s vybranymi baliky programu
> (pamatuju si to z dob, kdy jsem to pouzival)
> FreeBSD-*-dvd1.iso.gz - predpokladam, ze vetsi sada baliku programu
> FreeBSD-*-livefs.iso - ??? cekal jsem nahozeni systemu z CD alespon do
> konzoly, ale taky na mne vyblafl systinstal...

Nikdy jsme to nezkoumal detailne, ale zatim dlouhodobe pouzivam pracovni
hypotezu, ze dvd1~=disc1+livefs

A protoze dvd1 v nazvu neznamena, ze by se to nedalo vytpalit na CD, tak
si pro sebe vyrabim jedine instalacni CD - a to prave s obsahem dvd1.iso

Urcite to z nej lze nainstalovat a je na nem i LiveFS CD