LiveCD/DVD

Zbyněk Burget zburget at burgnet.cz
Sat Jan 22 20:29:49 CET 2011

Zdravim vespolek,
narazil jsem na drobny zadrhel.
Potreboval jsem nahodit jeden novejsi stroj z LiveCD, k cemuz jsem
vzdycky pouzival Freesbie. Jenze na te masine Freesbie 2.0.1 nahodit
nejde, coz muze mit souvislost s tim, ze Freesbie je postavene na
nejakem FBSD 6. Novejsi neni. Nenasel jsem zadny jiny zivy projekt s
LiveCD zalozemen na FreeBSD. Trochu jsem doufal, ze pujde na dany ucel
pouzit livefs verze instalacniho CD z 8.1, ale to jsem se bohuzel spletl...
Nevite nekdo o nejakem LiveCD s novejsi FreeBSD?

--
Zbyněk Burget
Nádražní 224

tel: 588 580 000, 739 930 931