Jak zkopírovat CF kartu se systémem?

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Jan 10 02:20:53 CET 2011

On 01/10/11 00:22, Radek Krejča:

> Ja obvykle davam cislo vetsi, i 100m a nikdy me nenapadlo se zamyslet nad tim, jestli tim vlastne neco riskuji. Riskuji?

Nejvic snad to, ze na stroji, ktery je pametove trochu v uzkych, ho
prehnanymi pametovymi naroky zazenes do swapu - a pak to teprve bude
pomale ...

Ale pomineme-li toto riziko, tak je to fuk.

Ale ani tim nic neziskas - u beznych disku je nekde okolo 64k zlom, kdy
dalsi zvetsovani neprinasi zadnou zaznamenanihodnou zmenu v rychlosti.
Podle typu disku a sbernice pres kterou je pripojen se "misto zlomu"
muze trochu lisit, ale obecne se da rict, ze cokoliv nad 128k uz
prakticky jiste neprinasi podstatny efekt.

Duvod, proc ja pouzivam prave '1m' je prosty - je to nejkratsi zapis pri
zachovanych rozumnych vlastnostech (1k by bylo pomale, 1g uz prilis
zvysuje riziko "zalezeni do swapu")