FreeBSD 8.1 a multiportova seriova karta

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Jan 5 19:56:28 CET 2011

On 01/05/11 18:16, David Pasek:
> Opravuji sam sebe. Ve statickem kernelu se zmena zdrojaku projevi a
> objevil jsem dalsi seriak na adresach 0xe010-0xe017

Dobra, neresme proc nefunguje dynamicky loadovany modul.

Takze uz vime, ze porty jsou v techto osmicich
e000 (1 blok offset  0)
e008 (1 blok offset  8)
e010 (1 blok offset 16)

> takze jdu pokracovat ve hledani ctvrteho portu ;-)

zbyva zmenit 16 na 24 a melo by ti to najit zase dva seriaky, z nichz
ten druhy bude ten ctvrty ;-)

Neboli - vsechny ctyri seriaky jsou v prvnim bloku.

Pokud se to potvrdi bude treba opravit funkci tak, aby jako RID vzdycky
vracela 0x10 a jako offset vracela 8*port