FreeBSD 8.1 a multiportova seriova karta

David Pasek david.pasek at gmail.com
Wed Jan 5 16:23:09 CET 2011

Dane,
myslim, ze jsem pochopil jak proskenovat pomoci zmeny offsetu cely ten
pametovy prostor I/O portu te moji karty.
Rekompilace a dynamicky PUC modul mi nezafungoval, ale mozna jsem neco
delal spatne.
Funguje mi to se staticky zakompilovanym PUCem do kernelu a na embeded
system kopiruju jen ten kernel.
Pokusim se proskenovat ty I/O porty a dam vedet vysledek.

Zatim diky,
David.

David.