ssh pripojeni na localhost plni log

Milan Cizek cizek.milan at seznam.cz
Tue Dec 14 19:44:06 CET 2010

Ahoj,
na stroji mi bezi skript, který hlida spustene procesy a v pripade padu
vyvola restart. Jednim z procesu je SSH, test se provadi pripojenim na
localhost (pouze pokus o pripojeni na port a hned odpojeni). Vse mi funguje
dle predstavy, nicmene se mi nelibi jedna věc. Tyto uspesne pokusy mi do
auth.logu neustale generuji hlasku "Did not receive identification string
from 127.0.0.1". Je mozne se tohoto nejak zbavit? Napada me po pripojeni
ještě provest login, ale to bych zase musel mit nekde ve skriptu heslo -
spatne reseni. Nejlepe by bylo pripojeni z localhost vůbec nelogovat?

Milan