upgrade zo 6.4-R na 7.3-R - Poznatky II.

Lubomir Majersky lumax at in.acompp.sk
Thu Dec 9 19:08:48 CET 2010

Dňa 9.12.2010 15:13, jaroslav.votruba na dvorec.eu  wrote / napísal(a):
> dobrý den
> smím se zeptat, jaký jste měl duvod k upgrade? Co jste si od toho sliboval?
> Ptam se jen tak ze zvedavosti, protoze doma provozuju server na 6,3R a
> nevidim duvod k upgradu. Tim nechci rici, ze vy jej nemate. Jen jsem
> proste zvedavej.
> jarda

	Odpovede najdes aj v tejto konfere, trebars od 23.11.2010 od 13:59 hod.
(Lachman, Lukes...). Ak vsak mas server, povedzme ze, "domaci", nie je
nutne ho za kazdu cenu upgrejdovat. Ja mam jeden server, ktory bezi na
verzii 5.5 a jeden uplne zabudnuty na verzii 4.11, do ktoreho uz ani
neviem heslo...

	Zavisi to len od toho, co na nom prevadzkujes, pre koho je urceny...

LuMaX