PHP5(2) na 8.1 - problem pri instalacii

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Mon Nov 29 19:16:22 CET 2010

> Radeji index, nez fetchindex. To druhe je sice neporovnatelen
> rychlejsi,
> ale je to vhodne jen v pripade, ze vsechny porty prekladate s
> detaultnimi optiony.

Ano, je to tak, nicméně make index, tusim, nefunguje v pripade cisteho systemu, sveho casu pouzival (nezkoumal jsem, zda-li je to tak porad) perl a dokud nebyl, sel pouze fetch index. Takze to delam tak, ze:

1. cisty stroj po instalaci - make fetchindex
2. s instalovanymi baliky (zatim se mi nestalo, aby nekde chybel perl :-)) - make index

Treba to uz neplati a make index jde vzdy, ale nemel jsem potrebu to zkoumat.

Radek