PHP5(2) na 8.1 - problem pri instalacii

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Mon Nov 29 15:39:11 CET 2010

Jozef Drahovsky wrote:

> Tento postup sa mi pozdava, este to nejako spriahnut aj s mysql a gd.

Tak ja to dokreslim jeste trochu vic. Ted mi doslo, ze misto
APACHE_VERSION by melo byt pouzito APACHE_PORT

A jelikoz je par veci, ktere na serverech opravdu nechci a nebo naopak
chci a nejsou defaultni, tak takhle to vypada na vetsine mnou
instalovanych novych strojich:

WITHOUT_X11=yes
WITHOUT_GUI=yes
WITHOUT_CUPS=true

WITH_BDB_VER=42
WITH_MYSQL_VER=51
APACHE_PORT=www/apache22

Tim je zajisteno i to, ze kdyz v php5-extensions OPTIONS dialogu vyberu
MySQL, tak ze se mi nainstaluje spravna verze 5.1 (defaultni je tusim
5.0)... a s GD snad uz zadne problemy ohledne verze, nebo cehokoliv
podobneho nejsou, tam proste jen zaskrtnu GD v dialogu a je to.

Mirek