PHP5(2) na 8.1 - problem pri instalacii

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Mon Nov 29 15:03:28 CET 2010

Dan Lukes wrote:
> On 11/29/10 14:21, Miroslav Lachman:

> No, pokdu ovsem chces aby jakykoliv port, ktery muze byt zavisly na
> Apache na nem opravdu zavisly byl
>
> Ledaze to myslis tak, ze "dame to tam jen na tu chvilku, pak to zase
> smazeme".

Dobre, takhle by to bylo ve tvem pripade, ja vim, co na tech strojich
mam a ze to vlastne nic jineho, nez to PHP neovlivni... ale mas pravdu :)
Nicmene APACHE_VERSION=22 tam muze zustat natrvalo.

> Fuj ;-)
>
> Takovyho nepotrebnyho balastu - a tech nepotrebnych zavislosti, co visi
> na nepouzivanych extensions ...
>
> Uz hezkou dobu instaluju jen ty extensions, ktere jsou na danem stroji
> opravdu pouzivane ...

To pozor, tohle ti nenainstaluje nic, co nepotrebujes, v dialogu OPTIONS
si vyberes, ktere potrebujes a je to. Na zadnem z mych stroju neni od
PHP nic, co neni potreba (a nekteri klienti to nejak "nechapou" ze tam
neni neco, co jinde na nejakem tucnakovi maji defualtne a me nejprve
musi napsat, ze jim to nechodi a ja to doinstaluju)

php5-extensions je jen metaport, ktery mi slouzi prave k tomu definovani
seznamu extensions, ktere pouzivam. Nic vic neudela. Takze pridat dalsi
options je jen otazkou vyvolani dialogu, zaskrtnuti policka a znovu
spusteni  portmaster lang/php5-extensions
Ale chapu, ze k tomu mas svuj "jiny postoj", protoze ty nevyuzivas
moznosti OPTIONS dialogu :)

Mirek