net-snmp port problem libnetsnmphelpers.so.20

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Nov 29 12:12:10 CET 2010

On 11/29/10 02:09, Milan Cizek:

> Asi mi nic jiného nezbude. :-)

Asi nezbude.

Spravne reseni sice je zjistit, proc se do nekterych knihoven nevlinkuje
spravny RPATH, opravit to a problem nahlasit maintainerovi portu, ale
jestli se chces vydat touto cestou, musis sam. Ja ted nevim, kde mi
hlava stoji - a krome toho, co jsem ti uz rekl ti dokazu rict jen tolik,
ze me aktualni port zkompilovany na systemu s Perl5.12 funguje.