PHP5(2) na 8.1 - problem pri instalacii

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Nov 29 11:58:35 CET 2010

On 11/28/10 20:14, Radek Krejča:

Kdyz uz tenhle postup, tak ...

> vi ports-supfile
> vymenit CHANGE_THIS za cvsup.cz.FreeBSD.org (je to radek *default host=cvsup.cz.FreeBSD.org)

... ja bych misto tehle dvou kroku radsi pridal do /etc/make.conf radky

SUP_UPDATE=     yes
SUP=            /usr/bin/csup
SUPHOST=        cvsup.uk.FreeBSD.org
SUPFLAGS=       -g -z -L 2
PORTSSUPFILE=   /etc/cvsup/ports-supfile

je to sice trochu vic psani, ale prezije to i pripadny update "example"
souboru. Navic se SUPHOST pouzije pro ostatni soubory take, takz epri
zmene zdroje staci zeditovat jeden radek a ne vsechny pouzivane *-supfile

> pak csup ports-supfile
> cd /usr/ports

Ja bych:
cd /usr/ports ; make update

> make index (pripadne make fetchindex)

Radeji index, nez fetchindex. To druhe je sice neporovnatelen rychlejsi,
ale je to vhodne jen v pripade, ze vsechny porty prekladate s
detaultnimi optiony.