Porty: minianketa :)

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Thu Nov 25 22:39:14 CET 2010

Miroslav Prýmek wrote:

> Jasne. Cekal jsem ale, ze se objevi casteji "aktualizuju jenom to, co je fakt potreba". Doted jsem to mel
> za principielne spravny postup :)

To by platilo asi jinde, nez na FreeBSD ;) Me proste pripada, ze se tim
clovek pak vic a vic vzdaluje tomu, co ma na strojich "vetsina" a tim
padem si koleduje o problemy, ktere vetsina nezaznamena. Stejne tak i
nasledny upgrade nekdy po pul roce, nebo po roce, kdyz uz vazne vsechny
porty maji nove verze, dost casto i majoritni zmeny a nutnost u mnoha
portu procitat postupy v /usr/ports/UPDATING... myslim, ze je s tim pak
vic trapeni, nez uzitku.

Mirek