Porty: minianketa :)

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Thu Nov 25 21:52:05 CET 2010

Miroslav Prýmek wrote:
> Taky diky za odpoved, je to fakt zajimavy, myslel jsem, ze se sejdou nejake divocejsi scenare, ale zjevne
> je spis davana prednost proverenym konzervativnim postupum :)

Ono je to celkem jasne - cim vic se clovek odchyluje od normalu, tim vic
problemu si pridelava, tim hur najde pomoc / reseni nekde na netu a tim
hur ho nekdo muze v pripade potreby zastoupit. Takze ja se vazne snazim
vsechno drzet v co nejjednodussi a nejobecnejsi rovine. Proto jsem taky
prestal pouzivat vlastni jadro a pouzivam GENERIC + par natazenych
modulu pres loader.conf

> To je duvod, proc jsem si (trochu bolestne :) radeji zvykl na csh. Ale ted uz ho mam docela rad :)

Po tom, co jsem jednoho dne venoval nekolik hodin studovani a ladeni
moznosti tcsh v ~/.cshrc mam to tcsh radsi, nez defaultni bash. A kdyz
se nahodou jednou za cas ocitnu u tucnakovskeho stroje, kde je bash, tak
jsem jak jednorukej, protoze mi tam nefunguje nic z toho, na co jsem si
zvykl na svych strojich. Takze bash uz leta nikam neinstaluju, pokud to
neni klientsky pozadavek.

Mirek