Porty: minianketa :)

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Thu Nov 25 21:44:05 CET 2010

> Seriova konzole natazena do jineho pocitace (mas-li v danem miste
> alespon dva pocitace) taky ledacos resi. V tomto pripade bys
> nastartoval
> do single-modu, kde si shell muzes vybrat a pak uz udelal co bude
> treba.

Pravda, reseni je vicero, koukam, ze hodne me ani netrklo. Nicmene bash byl jen priklad, treba posledni upgrade portu na notebooku s xorg/gnome byla celkem katastrofa. Nakonec jsem to vyprekladal vse. Rekl bych, ze portmaster musi mit neco, co zajisti preklad i zavislych baliku na danem baliku v pripade nutnosti a myslim, ze je to prepinac -R, nicmene na dulezitych serverech radeji prekladam vse a notebook jsem si aktualne tak rozvrtal, ze jsem nemel moznost to zkusit :-)

Radek