Porty: minianketa :)

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Thu Nov 25 21:34:36 CET 2010

> baliku, nez tam byla, upgraduju vse :-).
> ...na to poviem len tolko, ze je dobre mat viacero rootovskych uctov a
> kazdy s inym shellom (aj kvoli tomu) ;)

Jj, to jsem taky zavedl, nicmene to byl priklad, tehdy padl bash, kdyz jsem upgradoval notebook, tak zase hodne veci z Xorg, takze prekladam vse. Jen me mrzi, ze jsem ted upgradoval notebook (asi po pul roce, na tom na upgrady celkem dlabu) a opet jsem si rozsteloval Compiz tak, ze mi nechodi window decorator. Posledne se mi nejak po mesici rozbehl, bohuzel nevim jak a opet jsem na zacatku :-(.

Radek