Porty: minianketa :)

Miroslav Prýmek m.prymek at gmail.com
Thu Nov 25 21:13:00 CET 2010

On 25.11.2010, at 19:00, Dan Lukes wrote:

> "Pridane" patche jsou ve ./files - abych rozeznal vlastni od cizich a aby nedochazelo k ekolizim ve jmenech, tak vsechny moje pridane soubory maji jmeno patch-DAN-* respektive patch-~DAN* (to druhe proto, ze nekdy patchuji uz patchovane misto a tudiz potrebuju aby s emuj patch uplatnil az nakonec ; patche se aplikuji v abecednim poradi a '~' je posledni znak ...)

Ta vlnovka je fakt dobrej napad - jednoduchej a naprosto funkcni. Zasnu :)

> Je to ale strasne komplikovane

Vypada to tak :)

> Nejspis tak, ze tu "skrytou" funkcionalitu", ktera se provadi automaticky i pri "beznem" spusteni - tedy "make update" prestanu skryvat a to udelam "zjevne" - a  misto "make update" se bude volat nejaky normalni script.
>
> Navic jsem nespokojeny s tim, ze jak mam 4 master stroje (6.4-R, 7.3-R, 8.1-R/i386, 8.1-R/amd64) tak nemam zadny mechanismus na spolecnou udrzbu techto patchu. Jak portove patche tak OS patche tam musim mezi temito stroji prenaset rucne a to ej nachylne na chyby (o pracnosti nemluve).

A neresil by obe dve ty veci ten system, kterej jsem od stolu placl predtim - tj. mit uplne oddelenej strom portu a vlastni upravy?

Docela elegantni by na to mohl byt treba GIT, kde by byl "vanilla" branch + muj_branch, ze kteryho by se do "vanilla" prenasely zmeny.
Po kazdym updatu stromu portu by se vetve znovu mergly.
(ted na 99% tu git terminologii pouzivam blbe, ja si nikdy nepamatuju, cemu jak rikaji... ale snad je jasny, co chci rict)

Asi nejvetsi problem by byl s mazanim historickych souboru, aby ten git repozitar porad nerostl, to nevim, jak se v gitu dela, ale
divil bych se, kdyby to nejak neslo.

> Jen na okraj bych explicitne zminil zjevnou vec - system "master builderu" vyzaduje dostatecny stupen unifikace. Napriklad nepripada v uvahu, aby na nekterem stroji byl PHP 5.2 a na jinem PHP 5.3, ledaze ty porty nejsou ve vzajemnem konfliktu (coz v tomto pripade jsou).

Nebo samostatnej jail pro kazdou sadu verzi...

M.