Porty: minianketa :)

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Thu Nov 25 21:10:34 CET 2010

Ahoj

> Kdy obvykle upgraduju?

Kdyz je v baliku zranitelnost. Donedavna jsem pouzival portupgrade, od doby, co me vypekl portaudit (zrejme ne jeho vinou) tak, ze provedl upgrade portu, ale uz ne ty na nich zavisle a ja supajdil do serverovny, protoze bash hledal starsi verzi baliku, nez tam byla, upgraduju vse :-).

> Vlastni zmeny v portech

> 1. mam nejake vlastni patche pro nektere porty? A/N
Aktualne ne

> 2. mam nejake vlastni porty, ktere v oficialnim stromu nejsou? A/N
Pouze v pripade php na hostingovem serveru

> 3. mam nejakej uplne silenej vlastni system na upgrady, spravu portu a
> vubec vsechny problemy vesmiru: A/N
Ne

Radek