Porty: minianketa :)

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Nov 24 21:06:34 CET 2010

Miroslav Prýmek wrote:

> Kdy obvykle upgraduju?

Aktualizuji kdy:

1. dozvim-li se o zranitelnosti (portaudit ale nepouzivam) nektereho
balicku, ktery pozuivam alespon an jednom pocitaci

2. vzdy, kdyz zacinam pouzivat nejaky novy port, ktery jsem dosud nikde
nepouzival

3. v nahodnych okamzicich

Aktualizuji co:

1. bez ohledu na duvod vzdy vsechny pouzivane porty.

> Vlastni zmeny v portech
> 1. mam nejake vlastni patche pro nektere porty? A/N
ano

> 2. mam nejake vlastni porty, ktere v oficialnim stromu nejsou? A/N

ano, nekdy mam dokonce vlastni porty i na to, co v oficialnim stromu je,
ale neni to udrzovane ci je to v jinak nevyhovujicim stavu

> 3. mam nejakej uplne silenej vlastni system na upgrady, spravu portu a vubec vsechny problemy vesmiru: A/N

Castecne. Rekneme, ze mam vlastni reseni, ktere vychazi ze standardnich
dostupnych nastroju, ale castecne je pozmenuje a rozsiruje.

V podstate jde predevsim o to abych pri aktualizaci triceti stroju
nemusel rucne psat vsechny ty kroky, ktere jsou na kazdem stroji
potrebne. Jednak by to byla spousta prace a dlouho by to trvalo, jednak
bych mohl na neco zapomenout ...

Pravda, script trochu nabobtnal, v soucasne chvili ma pres 1200 radku,
zato ale zvladne takrka automaticky upgrade ze skoro kterekoliv verze
(>=6.x) na vzdy posledni 6.x,7.x,8.x dle vyberu operatora ...