FreeBSD 7.3 - buildworld fail - mojkernel

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Wed Nov 24 11:47:59 CET 2010

Miroslav Prýmek wrote:

> To urcite jo, vsak o tom jsem taky nepsal. Mrzi me to, ze developeri jakoby uplne rezignovali
> na jakoukoli koncepci ohledne portu. Tj. v portech je proste to, co zrovna vydal upstream...

Nemyslim si, ze by rezignovali na jakoukoliv koncepci, naopak ji maji
celkem jasnou a jednoduchou. Ale schvalne se zkus zeptat PAVa, ktery to
tu mozna jeste cte a je port committerem, proc jsou veci s portama tak
jak jsou.

Nebo jeste lepe - jestli mas lepsi koncepci, ktera navic maintainerum a
committerum ulehci praci, tak ji sepis anglicky a navrhni komunite a
pokud to bude zlepsenim, jiste ji vsichni podpori.
Ja totiz takovou lepsi usnadnujici koncepci neznam. (a krome lidske sily
se da jeste narazit na silu vypocetni - ports building cluster, ktery
musi byt schopen v rozumnem case vygenerovat packages pro vsechny
podporovane branche a architektury)

Mimochodem - co je v portech je veci kazdeho jednotliveho maintainera
kazdeho portu, coz v naproste vetsine jsou obycejni lide, kteri se
staraji o svych par portu, ktere pouzivaji a nemaji zadnou uzkou
navaznost na core team, nebo committery.

Jo a jeste jedna vec, nekdo z iXsystems myslim testuje upraveny format
PBI packages i pro pouziti na FreeBSD spolecne s ports. (Pak by treba
prirovnani k Windows prestalo kulhat - PBI maji v sobe "vsechny" zavislosti)

Mirek