FreeBSD 7.3 - buildworld fail - mojkernel

Miroslav Prýmek m.prymek at gmail.com
Tue Nov 23 14:36:49 CET 2010

On 23.11.2010, at 13:48, Jozef Babjak wrote:

>  ^-- Ma to aj nejaku zaujimavu pointu? Precital som linkovany mail a
> par nasledujucich, ale nic pozoruhodne som tam neobjavil.

Pozoruhodneho ne.

> Skor naopak, prislo mi to skor ako subjektivne dojmy, nie overitelne fakty.

Mne prijde fakt, ze s kazdou nalezenou bezpecnostni chybou (v pouzivanem portu) musi clovek *nutne* povysit
verzi softu v produkcnim prostredi docela overitelny :)

A pokud je ten port dostatecne hluboko ve stromu zavislosti, tak musi povysit verzi pulky 3party softu
na systemu, pokud se nechce poustet do dobrodruzstvi s portdowngrade apod. (vsechno nepodporovane postupy).

Chtel jsem rict jenom tolik, ze oproti tomu je upgrade base systemu (alespon v mem zpusobu nasazeni) celkem
drobna nezajimava epizoda :)

M.