problem s BINDem

Zbyněk Burget zburget at burgnet.cz
Sun Nov 14 21:53:32 CET 2010

Dne 14.11.2010 19:22, Vilem Kebrt napsal(a):
> Ahoj
> A nebezi ti v pameti nahodou jeden zombie od nej ?

Nene, chova se to stejne i po restartu stroje (jak jsem psal, zkousel
jsem i upgrade na posledni FBSD 6.4. Podle ps mi bezi pouze jeden jediny
proces named a ten je ve stavu sleep nebo iddle.
Muzu upresnit, ze popisovany stav nastava uz nekdy behem cca 20 sekund
po startu namedu.
pri dalsim experimentovani jsem docilil na cca 5 min. takovy stav, ze
hned po startu namedu jsem zkusil zresolvit www.seznam.cz a to si named
zapamatoval na dost dlouhou dobu. Pak mi named spravne odpovidal na
dotazy na www.seznam.cz, ale ostatni domeny neresolvil.

--
Zbyněk Burget
Nádražní 224