Je tu nekdo (dalsi), kdo ma stroj s desetigigabitovou Intelackou kartou (ovladac ixgbe) ?

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sat Nov 13 23:35:04 CET 2010

David Pasek wrote:
> ja ji mam v CISCO UCS Blade serverech u sebe v labu. Je to uvnitr CNA, kde
> sou dve tyto 10G sitovky a dve FC HBA, ale to by nemel byt problem.
>
> Potrebujes neco otestovat?

No, otestovat, to bych snad ani nerekl - ale na te co pres ni jedeme
jsem v produkcnim provozu musel vypnout nejruznejsi akcelerace.

TSO neprekvapi - o tom se mluvi v manualu od IPFW.

LRO bylo treba vypnout kvuli tomu, ze latence byla v nekterych pripadech
az v radu nekolika vterin. Ani to me az tak moc netrapi.

A taky jsme musel vypnout vlanhwtag, protoze se zapnutym neprochazely
IPv6 pakety (ctyrku to neovlivnovalo).

To posledni me ponekud neprijemne prekvapilo a tak zkoumam kdo dalsi ma
zkusenosti a jaky ...

Napriklad by me zajimalo, jake realne pruchodnosti se ti podarilo
dosahovat (pokud ses tim vubec zabyval).