Rekurzivni chmod

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Sep 26 13:14:40 CEST 2010

On 09/26/10 12:55, František Kučera:

> Nemám tu teď BSD abych to vyzkoušel, ale v Linuxu mi funguje tohle:
>      chmod u-x,u+X,g-rwx,o-rwx -R addr
> Je to linuxová specialita nebo to jde i ve FreeBSD?

Option za "neoptionovymi" parametry je v kazdem pripade neportabilni
linuxismus a 'g-rwx,o-rwx' by bylo efektivnejsi napsat jako go-rwx,
navic to odstraneni 'x' pro g a o je pozadovano prilsi pozde, jenze to
je vsechno marne - ani

chmod -R ugo=,u+rwX addr

fungovat nebude. Primarni problem je ten, ze implementace +X je takova,
ze pri vyhodnocovani, zda je +X rovno +x a nebo 0 se odviji od puvodnich
prav souboru a ne od prav po castecnem a neuplnem provedeni pozadovanych
zmen (tedy po ugo=).