Vice siti v exports - zfs

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Wed Sep 15 10:56:02 CEST 2010

Radek Krejča wrote:

[...]

> Ahoj, diky, to je jedna z variant, chtel jsem se ji vyhnout prave proto, abych si to za nejaky cas neprepsal, nicmene podle nize uvedeho odkazu asi jina moznost zatim neni. Jestli jsem to pochopil, tak se na "oprave" pracuje.

Tohle a podobne thready ve stable@ a current@ jsou zdrojem mych
informaci, sam jsem zatim ZFS pres NFS neexportoval. Kazdopadne bych ani
moc netvrdil, ze se na tom pracuje. Proste je to zatim nevyreseny
problem (jeden z mnoha) a podle ohlasu ma velmi nizkou prioritu, takze v
pristich dvou letech bych neocekaval zadnou zmenu.
Tak jako do ted neni ve FreeBSD zadny SMF (nebo jak se to na Solarisu
jmenuje), takze u ZFS nefunguje spare disk. Proste je jen oznacen jako
spare, ale pri vypadku disku nedojde k jeho nahrade spare diskem,
protoze na to nejsou nastroje, ktere to na Solarisu zajistuji.

Mirek