Vice siti v exports - zfs

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Wed Sep 15 01:06:13 CEST 2010

Ahoj,

hledam uz nekolik hodin reseni a zatim nic, proto prosim o nakopnuti. Mam zfs svazek s nastavenym sharenfs. Chtel bych, aby byl vysdileny jak pro ipv4 tak pro ipv6. Pro jedno, nebo pro druhe neni problem, ale nikde jsem nenasel, jak pouzit vicekrat -network.

Zkousim .... -network xxx.xxx.xxx.0/24 -network ipv6sit/64 v logu mam bad export line
Zkousim .... -network xxx.xxx.xxx.0/24 ipv6sit/64 v logu je, ze je spatna ip adresa (je mi jasne, ze kdyz neni klicove slovo, bere to jako jedno ip, coz je samozrejme spatne)

Hledam na google uz hodne dlouho a nedari se mi najit, jak pouzit vice siti v ramci jednoho radku, jde-li to vubec (pak ovsem nevim, jak vyresit vysdileni pro ipv4 a 6). Pro jedno nebo pro druhe zvlast mi to funguje.

Diky
Radek