HP Smart Array P410i/256MB Controller a cciss_vol_status

Ladislav Kohout omicron.czech at gmail.com
Wed Aug 18 10:00:10 CEST 2010

Dobry den,

   na serveru HP ML380G6 s diskovym radicem HP Smart Array P410i/256MB
Controller mam system 7.2-RELEASE-p3
Pro sledovani stavu diskoveho pole jsem chtel pouzit
aplikaci cciss_vol_status. Bohuzel ta neumi spolupracovat s vyse zminenym
radicem. Pokus o spusteni skonci:

# cciss_vol_status /dev/ciss0
cciss_vol_status: Warning: unknown controller type 0x3245103c
cciss_vol_status: /dev/ciss0: Unknown controller, board_id = 0x3245103c

Nasel jsem stejny problem na foru Ubuntu bohuzel bez zadnych odpovedi.
https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/cciss-vol-status/+bug/594164

Ma nekdo s timto problemem nejake zkusenosti?
Da se odstranit?
Nebo muzete mi doporucit nejakou jinou aplikaci pro sledovani stavu
hardwarovych diskovych poli?

Predem dekuji.