atacontrol - vratenie vadneho disku do raidu

Milan Vician milan.vician at nextra.sk
Tue Aug 10 10:52:30 CEST 2010

 > Obsah znicis pomoci "dd" - a nevim, jestli to pujde primo na tom stroji
 > (to bys musel disk asi nejprve odstranit z RAIDu) nebo to bdue nutne na
 > sttroji jinem ...)

Z ineho stroja to vyriesit viem, ale prave tomu som sa snazil vyhnut.
Znicenie obsahu pomocou "dd" si viem predstavit z tohto stroja jedine
tak, ze ten raid uplne zrusim a nabootujem stroj z ad6... Otazka ale
potom znie, ze ako ten raid ar0 opat vytvorim a rebuildnem, ked uz
raz budem nabootovany z ad6?

milan