Problemy s kodovanim pri pouziti vzdalenych ploch

Petr Macek pm-conf at kostax.cz
Mon Jul 26 15:04:38 CEST 2010

> mel jsem stejny problem s rdesktop. Pomohlo mi nastavit klavesouvou mapu en_us. S VNC nevim, ale mozna to bude podobne.

grdesktop se mi take neosvedcil, presel jsem na
http://sourceforge.net/projects/tsclient/ a ten je ok (ale provozuju ho
pod linuxem, pod BSD by mel jit taky).

Pro zacatek doporucuju vyzkouset samotny rdesktop, mam dojem, ze tyto
nadstavby stejne nakonec volaji rdesktop. Kdyz mate aktualni verzi, neni
s cestinou problem (Vami popisovane problemy si pamatuju asi tak pred 2
lety). Spojuji se s tim na na 2000-2008 bez problemu.

--
# Petr Macek