portconf vs. options

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Jul 22 13:04:34 CEST 2010

On 07/22/10 12:44, Radek Krejča:

> Coz to by mi nevadilo, ale jak to udelam, resp. jak potlacim, aby na me vyskocila tabulka s volbami k danemu portu, kdyz to ma definovano v Makefile? Priznam se, ze jsem netusil, ze to vubec jde.

To je jina otazka. Neukladat nastaveni do "options" muzes take tak, ze z
vyskocene tabulky vyskocis aniz bys neco volil a pouzil [OK].

Ale kdyz se ptas ...

Ja ke vsem volanim "make" pridavam:

OPTIONSFILE=/dev/null

Coz neni dokumentovane a v prubehu poslednich trech let jsem musel
zpusob potlaceni uz jednou menit, ale ted momentalne tohle funguje.