portconf vs. options

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Mon Jul 19 09:14:25 CEST 2010

Ahoj,

mam nesrovnalost pri instalaci portu, kdyz pouzivam portconf. V souboru ports.conf v /usr/local/etc mam nasledujici:

databases/mysql55-*: WITH_CHARSET=utf8 | WITH_XCHARSET=all | WITH_COLLATION=utf8_czech_ci
databases/mysql51-*: WITH_CHARSET=utf8 | WITH_XCHARSET=all | WITH_COLLATION=utf8_czech_ci
dns/bind97*: WITH_SSL=true | WITH_LINKS=true | WITH_XML=true | WITH_IDN=true | WITH_REPLACE_BASE=true | WITH_LARGE_FILE=true | WITHOUT_SIGCHASE=true | WITH_IPV6=true | WITHOUT_DLZ_POSTGRESQL=true | WITHOUT_DLZ_MYSQL=true | WITHOUT_DLZ_BDB=true | WITHOUT_DLZ_LDAP=true | WITHOUT_DLZ_FILESYSTEM=true | WITHOUT_DLZ_STUB=true | WITHOUT_THREADS=true

Zajimave je, ze pro mysql podle vsecho optiony prosly (radi to jak ma, charsety mam take vsechny a vychozi je utf8), nicmene pro bind se to chova jinak. Kdyz necham defaultne zaskrtnute a spolehnu se na portconf, tak mi portmaster nechce instalovat balik pro idn, zatimco pokud jej pri vyberu u portu zaskrtnu, pak ano (ulozi si jej do options). Domnivam se tedy, ze pokud se vytvori soubor options, je nadrazen portconfu - to ovsem ponekud postrada logiku :-(.

Delam neco spatne, nebo je to bug?

FreeBSD 8.0, amd64, instaluji pres posledni portmaster.

Radek