Dle ceho instalator deli disk

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Fri Jul 16 17:16:59 CEST 2010

Ahoj,

chvili jsem to hledal, ale pokud nekdo vi, usetri mi cas hledanim odpovedi, ktera neni pro me zivotne dulezita, ale trochu mi dnes nadelala par vrasek.

Zajima me, dle ceho stanovuje instalator (konkretne ve verzi 8.0 amd64) velikosti jednotlivych casti disku. Dnes jsem instaloval stroj, ktery nebude mit nijak moc dat, takze jsem neresil a nechal to na instalatoru, bohuzel sotva jsem odvezl stroj do serverovny a zacal prekladat na dalku, tak jsem zjistil, ze se tam nevejdou vsechna data do /, ktera je necelych 500 M. Konkretne stare jadro jsem musel vymazat, problem je, ze pri prekladu jadra se znovu vytvori....

Jeste pro poradek, myslel jsem, ze to bere podle velikosti disku, nicmene tento je 72GB.

Radek