Problem s compiz - chybi dekorace oken, atd

Zbyněk Burget zburget at burgnet.cz
Sun Jul 11 18:42:11 CEST 2010

Dne 11.7.2010 1:30, Radek Krejča napsal(a):
> Compiz poustim scriptem uvedenym na vyse zminenych strankach. Vysledkem

Mozna by nebylo od veci sem presne napsat cim to vlastne poustis a jaky
to ma obsah. A dal jaka je konfigurace X.

> je sice asi nejak fungujici compiz, ale okna se nedaji ovladat a chybi
> navigacni tlacitka (proto mam zpravu rozhazenou, za coz se omlouvam).

Podle popisu problemu by mi moje kristalova koule mozna rikala, ze ti
ten windowmanager vlastne vubec nebezi a mas jenom nahozeny X server.
Asi by nebylo od veci prozradit trochu podrobnosti.

--
Zbyněk Burget
Nádražní 224

tel: 588 580 000, 739 930 931