Re: Procesory Core i5 a i7

Kaminar Kaminar at seznam.cz
Thu Jul 1 16:38:42 CEST 2010

> Ahoj,
> nerad bych se mýlil, ale HT se už dnes snad u procesorů ani nedělá.
> Dneska máš fyzicky víc jader na CPU, není potřeba to emulovat.

Ja jsem koukal na stranky od Intelu a ten to tam ma uvedeny.
Treba konkretne ta i7-930 pry HT ma. Koukni sem
http://ark.intel.com/Product.aspx?id=41447&processor=i7-930&spec-codes=SLBKP

> Co se týče notebooku, tak takový jak popisuješ bude velkej, těžkej,
> lesklej a bude žrát jak lednička, takže na baterky nevydrží. Buď si kup

Vydrz na baterky me zase tolik netizi. Vetsinou jedu na sit, ale obcasna
mobilita se nekdy hodi. Takze ten notebook beru jako takovou jinou
variantu za stolni PC, ktery se obcas da jednoduse prevest jinam.

Karel