Pomale BSD na Xeonu

Juraj Lutter freebsd-users-l at wilbury.sk
Fri Jun 18 10:05:40 CEST 2010

On 06/18/2010 09:54 AM, Cizek Milan wrote:
> Ahoj,

> sel jsem radeji "overenou" cestou a nasadil i386, na ktere puvodne vse
> chodilo. To SMP mi spis z kernelu vypadlo, ale i tak ten stroj nedela
> nic moc, kde by asi naslo vyuziti.

No ja neviem, ale empiria mi hovori, ze v dnesnej dobe je skratka amd64
branch lepsie udrzovany, spolahlivejsi a bezproblemovejsi, ako i386.
Najma na procesoroch s amd64 resp. em64t.

Ale mozem sa mylit. Kazdopadne, je to skoda.

Co takto skusit zapnut device polling?

--
Juraj Lutter                            |  /\  ASCII Ribbon Campaign
otis (at) wilbury (dot) sk              |  \/  - NO HTML/RTF in e-mail