Pomale BSD na Xeonu

Cizek Milan cizek.milan at seznam.cz
Fri Jun 18 09:37:36 CEST 2010

Ahoj.
Vcera jsem menil jeden stroj z nejakeho starsiho prosteho p4 na serverovy...

CPU: Intel(R) Xeon(R) CPU            3050  @ 2.13GHz (2135.55-MHz 686-class CPU)
  Origin = "GenuineIntel"  Id = 0x6f2  Stepping = 2

s RAIDem a 2x Intel(R) PRO/1000 Network Connection 6.9.14.

Vse jsem si predinstaloval, nakonfiguroval dopredu, nezaregistroval zadny problem - pravda ale je, ze veskere sluzby jely v podstate naprazdno.

Po zapojeni namisto puvodni produkcni masiny, vsechno zda se jede, nicmene prvni problem, ktereho jsem si vsiml je zoufala "rychlost" a odezva konzole (linka je nevytizena, pomerne rychla). Treba mc je naprosto nepouzitelne, delsi vypisy na obrazovce jsou take problem, apache nedokaze vracet cele stranky... Kernel mam prelozeny bez definovaneho CPUTYPE a bez podpory SMP.

# uptime
 9:28AM  up 17:50, 1 user, load averages: 1.44, 1.15, 0.79

76 processes:  3 running, 73 sleeping
CPU:  6.2% user,  0.0% nice, 42.5% system, 18.4% interrupt, 32.9% idle
Mem: 93M Active, 1404M Inact, 187M Wired, 588K Cache, 112M Buf, 1820M Free
Swap: 8192M Total, 8192M Free

  PID USERNAME  THR PRI NICE   SIZE    RES STATE   C   TIME   WCPU COMMAND
  887 root        1 105    0  3564K  1524K CPU1    1 166:27 44.78% natd
 1198 dhcpd       1   4    0  4308K  3036K RUN     1  79:06  7.28% dhcpd

Pokud vyhodim divert pravidlo z ipfw, jede to jak ma. Nicmene nevim, jestli to opravdu zabiji ten nat nebo jestli jen snizim zatez. Linka je cca 2/2Mbps, pricemz jsem to zkousel i zvednou na 10M (mam tu moznost), coz se ale na odezve nijak neprojevilo. Z toho tedy usuzuji, ze je problem nekde ve stroji. Sitove karty jsou slinkovane korektne.

Nenapada nekoho, v cem muze byt problem?

Milan