VSFTPD se nespustí po startu

Rudolf Cejka cejkar at fit.vutbr.cz
Wed Jun 2 13:29:03 CEST 2010

Radek Krejča wrote (2010/06/02):
> Jinak ze zadanych udaju nevim, jestli je to stejny duvod, ale na jednom
> stroji mi nestartuje proftpd, protoze tam dlouho trva, nez je sitove
> interface up, zpravidla pozdeji, nez startuje proftpd, takze si stezuje,
> ze nema ip adresu, na ktere by se rozbehl.

Ano, toto je stale castejsi problem, ktery se ale nastesti resi,
v dubnu to zacalo timto (zminovany waitnetwork jsem si stahl a
uspesne pouzivam):

http://lists.freebsd.org/pipermail/freebsd-stable/2010-April/056400.html

Aktualni vyvoj je tento (zminovany netwait by se uz treba mohl brzy
objevit i v systemu):

http://code.google.com/p/jhell/source/browse/base/head/scripts/rc.d/netwait/netwait