Kontrola datovych toku a P2P siti

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun May 23 03:38:54 CEST 2010

On 05/22/10 18:59, Dušátko Jan:
> resim otazku, jak na FreeBSD/pf implementovat ochranu proti P2P sitim
> a jak monitorovat mnozstvi dat, prenasenych jednotlivymi uzivateli.

Pouzit "dup-to" a vzniklou kopii si routovat do tunX interface - tam si
uz kopii muzes cist cimkoliv uznas za vhodne, idealne vlastnim
programem, ktery bude delat statistiky dle tvych potreb a fantazie.

Osobne jsem to tak nikdy nedelal - ja si vyrabim kopie pomoci ipfw a ctu
je pres divert socket. A dal zpracovavam vlastnim programem, coz uz jsme
tu ale v minulosti probirali (asi i vickrat).