problem po portupgrade apache

Milan Cizek cizek.milan at seznam.cz
Wed May 12 18:11:27 CEST 2010

Ahoj,
zkousel jsem i rady od Mirka, nicmene bez uspechu. Jak modul pro SSL tak pro
deflate v apachi mam, mimoto jsem zkousel jak kompilovat z portu, tak i i
nahrani z baliku...

> nm /usr/local/libexec/apache2/mod_deflate.so | grep ' deflate$'
>
> To "U" znamena "undefined" a co je undefined musi nekdo jiny defined.
> Kdo tedy doda tento symbol ? Ja to ted trochu zkratim -
> rekneme, ze jsem mel videni, mi napovedelo, ze symbol doda libz.so

Ano je to tak.
nm /usr/local/libexec/apache2/mod_deflate.so | grep ' deflate$'
         U deflate

> Overim to:
>
> nm /lib/libz.so.* | grep ' deflate$'

Ale...
nm: /lib/libz.so.3: no symbols

To znamena, ze v libz dany symbol není nadefinovan.

V systemu mam jediny "libz" /lib/libz.so.3 (+/usr/lib/libz.so symlimk).
Takze asi spis otazka, k cemu libz je, resp. do jakeho balicku patri (?) a
proc v nem symbol chybi.

Mimochodem ten chybejici deflate modul ma opravdu vliv na nefunkcnost
"hezkych url", prestoze mod_rewrite bezi. Tvari se to tak, ze kazda
prepisovana URL konci na ErrorDocument 404. S odkazy primo na soubory
problem není.

Milan