OT: Editace XML shell scriptem

Zbyněk Burget zburget at burgnet.cz
Sun Apr 25 13:51:36 CEST 2010

Dne 24.4.2010 22:44, Dan Lukes napsal(a):
> On 04/24/10 21:00, Zbyněk Burget:

> Nerad rozdavam ryby - daleko vic me bavi naucit rybarit. Ale tady to

jj, co clovek dostane na stribrnem podnose, zapomene rychle - co si
najde sam, zapomene taky, protoze to pak hrozne dlouho nepotrebuje :-)

Samozrejme, ze se nejdriv snazim hledat sam, ale obcas clovek nevi,
jestli to, co nasel, je opravdu to, co hledal...

> Ja to vezmu hodne strucne - a to znamena, ze nebudu zminovat, ze ledacos
> co reknu je nebo muze byt za urcitych okolnosti vice ci mene jinak.
>
> Zaprve zde mas ovladac klavesnice - ten zjistuje, co's fyzicky zmacknul

nejake povedomi o tom, co se deje v okamziku stisku klavesy bych v
pameti jeste nasel (z dob davnych, kdy jsem si hraval na DOSu s pascalem
a pak chvili experimentoval s c) - oziveni ale vzdycky prijde vhod :-)

> SHIFT spolecne s A pro ASCII 0x41). Konkretne znaky s ASCII se
> "vyrabeji" kombinaci CTRL a pismena, jehoz ASCII kod je o 0x40 vetsi nez
> kod, ktery chces vygenerovat.

Tak tohle je informace pro mne uplne nova a diky za ni - to se bude
urcite hodit.

> Jenze - tim potize zdaleka nekonci. Kdyz se ptas "jak tam ty znaky
> vrznout" - tak to se bavis o nejake konkretni aplikaci (patrne nejakem
> Takze odpoved an tvoji otazku je "aplikacne specificka".

njn, to je pak tezky, ale na jsem si uz zvyknul, ze nic neni tak
jednoduche, jak by si clovek pral :-)

> Vidis jak dlouhou odpoved jsi vyprovokoval ? A to jeste neni jasne,
> jestli je v ni odpvoed na polozenou otazku. A i ty odpovedi, ktere tu
> jsou jsou VELMI hrube zjednodusene ...

hmmm - budu se nad sebou muset zamyslet ;-)
...ale predpokladam, ze takovouhle prednasku oceni i ostatni zdejsi
osazenstvo :-)

> Aha. Abych pravdu rekl, parserem konfiguraku pro devd je yacc a token.l,
> coz je cast popisu gramatiky, jasne ukazuje, ze se parser problematice
> zalomenych radku venuje - ale abych zjistil jak presne, na to bych musel
> yacc nastudovat daleko vic.
>
> V teto chvili se mi zda, ze sekvenci \ LF pochopil yacc jako "svoji" a
> radku "odzalomi". Coz samozrejme prikaz pro sed poskodi. Jestli to tam

Presne tak - kdyz jsem se dival na prikaz, ktery pak devd spousti,
zalomeni bylo tise zahozeno a smytec. Sed byl spojen doé jednoho radku.
Nebudem to tedy lamat pres koleno. I kdyz jsem se tomu chtel vyhnout,
napsal jsem si bokem dvouradkovy shellscript a volam ten. Jsou hold
veci, u kterych by energie vynalozena na nejelegantnejsi reseni byla
zbytecne nakladna :-)

--
Zbyněk Burget
Nádražní 224