OT: Editace XML shell scriptem

Miroslav Prýmek m.prymek at gmail.com
Thu Apr 22 21:58:40 CEST 2010

On 22.4.2010, at 20:41, Zbyněk Burget wrote:

> Zdravim vespolek,
> omlouvam se za OT, ale jestli nebude vedet odpoved nekdo zde, tak uz asi nikdo.
>
> Nazaril jsem na takovouto vec: Mam XML soubor, ktery bych potreboval zeditovat "nejakym" skriptem. XML soubor ma nasledujici strukturu:
>
> <Config>
> 	<Sekce_1 name="nejakejmeno">
> 		<device>
> 			<name>nazev_1</name>
> 			<serial>seriovecislo_1</serial>
> 			<enabled>Yes</enabled>
> 		</device>
> 		<device>
> 			<name>nazev_n</name>
> [...]

Shell guru urcite nejsem, ale pokud ten soubor ma zarucene takovouhle strukturu a pocet a poradi podpolozek <device> je konstantni,
neni nic lehciho, nez si vyhledat cislo radku, na kterem device je, pripocitat konstantu a dostat cislo radku, na kterem je potreba
yes zmenit na no, ne?

Pokud tyhle predpoklady neplati a plati alespon nejake mekci, tak by to snad slo i regularnim vyrazem, ale to bude teda porod :)

Celkove mi ale prijde trochu divny pozadavek menit nejaky soubor nastrojem, ktery strukture toho souboru nerozumi...

Mirek